Polityka Zwrotów serwisu „Twój Biznes”

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka Zwrotów określa zasady dotyczące odstąpienia od umowy oraz zwrotów produktów zakupionych w serwisie „Twój Biznes”.
  2. Serwis oferuje wyłącznie produkty cyfrowe (np. ebooki, pliki PDF, kursy online, materiały edukacyjne), które są dostarczane drogą elektroniczną.

2. Brak możliwości zwrotu produktów cyfrowych

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku treści cyfrowych dostarczanych drogą elektroniczną, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
  2. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu i otrzymaniu dostępu do produktu cyfrowego, Kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy ani żądania zwrotu środków.

3. Reklamacje

  1. Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w przypadku, gdy zakupiony produkt cyfrowy:
  • nie działa prawidłowo,
  • jest uszkodzony lub niekompletny,
  • nie został dostarczony pomimo opłacenia zamówienia.
  1. Reklamację należy zgłosić na adres: twojbiznes11@gmail.com.
  2. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.

4. Postanowienia końcowe

  1. Polityka Zwrotów stanowi integralną część Regulaminu serwisu.
  2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.